خبرگزاری کار ایران

دستگیری اولین سارق سال 1402 در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۶۳۶

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق خودرو و کشف خودرو سرقتی دقایقی پس از تحویل سال خبر داد و گفت: از متهم 2 خودروی سرقتی، چندین دستگاه ضبط و باند و مقداری مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: شب گذشته ماموران گشت کلانتری 153 شهرک ولیعصر حین گشت‌زنی در محله به یک دستگاه خودروی سواری که به صورت غیرمعمولی در حال حرکت بوده مشکوک می‌شوند.

وی با بیان اینکه ماموران جهت بررسی خودرو مراجعه می‌کنند که متهم به محض رؤیت ماموران با سرعت از محل متواری می‌شود، افزود: در یک تعقیب و گریز با درایت ماموران متهم دستگیر می‌شود و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی و بازدید از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی سرقتی دیگر کشف نیز کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از داخل خودرو متهم آلات و ادوات سرقت، مقدار 40 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و تعدادی ضبط و باند سرقتی به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال کشف شد و متهمان 36 ساله به سرقت خودرو در روز جاری و 3 سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد که مال‌باختگان شناسایی شدند.

گودرزی با اشاره به سوابق سرقت متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز