خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد:

دستگیری سارقان 12 منزل در غرب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۸۹

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 4 نفر از سارقان منزل حین سرقت در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان به 11 فقره سرقت مشابه دیگر با همکاری یکدیگر معترف شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام خبر مبنی بر اینکه راننده و 3 سرنشین یک دستگاه خودرو در حال زاغ‌زنی در محله گیشا بودند، تیم عملیاتی کلانتری 137 این محل سریعا به محل اعزام شد و آنها را زیرنظر گرفتند.

وی افزود: سارقان با بررسی وضعیت معابر و اطمینان از عدم تردد با پوشیدن دستکش و تهیه ابزار سرقت در حال باز کردن درب یک منزل مسکونی بودند که متوجه حضور ماموران می‌شوند. سارقان قصد فرار داشتند که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و اقدام به دستگیری آنها می‌کنند. با اقدام به موقع ماموران هر چهار نفر متهم زمین‌گیر و دستگیر شدند و در بازرسی اولیه از متهمان تعداد زیادی آلات و ادوات سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه سارقان 33 تا 41 ساله دارای سابقه سرقت بودند، عنوان کرد: متهمان به 11 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند و مشخص شد که یکی از آنها در مرخصی از زندان به سر می‌برد که دست به این اقدام زده است.

وی در پایان تصریح کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز