خبرگزاری کار ایران

در غرب تهران رخ داد؛

بازداشت سارقی که از ۲۰۰ خودرو دزدی کرده بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۰۵۶

سرپرست سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در محدوده غرب پایتخت خبر داد و گفت: متهم به 200 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالرضا محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: با شکایت تعدادی از اهالی محله وردآورد در خصوص سرقت از خودروهای پارک شده در کنار خیابان، موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده و بازبینی دوربین های مداربسته محل های سرقت، تصویری از سارق به دست آمد و در اختیار تیم های مختلف گشت های انتظامی کلانتری قرار گرفت.

سرپرست سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: گشت زنی های انتظامی افزایش تا اینکه روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید  سفید رنگ را در حال تخریب یک خودروی سواری جهت سرقت، مشاهده و بلافاصله عملیات دستگیری سارق اجرایی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم که قصد داشت با استفاده از خودرو خود از محل متواری شود دستگیر شد، گفت: در بررسی های بیشتر از داخل خودرو متهم 10 عدد باطری خودروی سرقتی و تعدادی ابرازآلات مورد نیاز برای سرقت خودرو کشف شد.

محمدی خاطر نشان کرد: متهم درتحقیقات انجام شده به 200 فقره سرقت خودرو اعتراف کرد و شناسایی مال باختگان و کشف جزئیات پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز