خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیریت بحران بر بازنگری ساختاری و عملکردی بیمه‌های کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۳۲۹

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد که برای پشتیبانی بهتر از کشاورزان به ویژه در مخاطرات طبیعی باید در بیمه‌های کشاورزی بازنگری ساختاری و عملکردی انجام شود.

به گزارش ایلنا، محمد حسن نامی در جلسه بررسی و ارزیابی شرایط و وضعیت منابع آبی استان‌های گیلان، مازندران و گلستان که در محل سازمان مدیریت بحران کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه عمده مواد پروتئینی و غلات در شش کشور جهان تولید می‌شود گفت: با توجه به تحولات سیاسی در کشورهایی که از مهم‌ترین صادر کنندگان غلات در جهان هستند، ممکن است این کشورها در سالیان آینده با محدودیت تامین مواد غذایی مواجه شوند.

وی گفت: با توجه به اهمیت ارتفاعات زاگرس و البرز باید مطالعات بیشتری صورت گیرد تا ارزش وجودی ارتفاعات درک شود زیرا این ارتفاعات بیشترین تاثیر را در تعادل آب و هوایی کشور دارند که اگر پوشش گیاهی این مناطق از بین رود به سرعت با معضل خشکی در کشور مواجه خواهیم شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به اینکه قلمروهای ژئوپلیتیکی، قبل از جنگ سرد توسط قدرت نظامی شکل می‌گرفت و پس از جنگ سرد توسط قدرت اقتصادی شکل گرفته است گفت: در دوران پسا کرونا مناطق در آینده بر اساس حفظ و توسعه محیط زیست و فضای سبز کشورها شکل می‌گیرند که باید در کشور ما نیز سالیانه حداقل ۵۰۰ تا ۷۵۰ هزار هکتار به فضای سبز کشور اضافه شود.

وی اظهار کرد: کشاورزان مهم ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار بگیرند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص بیمه های کشاورزی گفت: بیمه در سراسر جهان پشتیبان محکمی برای کشاورزان هستند که برای رسیدن به این هدف و پشتیبانی بهتر از کشاورزان به ویژه در مخاطرات طبیعی باید در بیمه های کشاورزی بازنگری ساختاری و عملکردی انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز