خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار پایتخت تشریح کرد:

اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید فطر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۱۰۴

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، حسین نظری در خصوص اقدامات شهرداری تهران برای برپایی باشکوه نماز عید سعید فطر در مصلی تهران توضیح داد: رسیدگی به فضای سبز داخل و اطراف مصلی، گل آرایی جایگاه نماز عید سعید فطر در مصلی تهران، محیط آرایی و آذین بندی مصلی، شسستشوی معابر، ایجاد مسیرهای دسترسی و نصب تابلوهای اطلاع رسانی در اقصی نقاط مصلی، نظافت و پاکیزه سازی معابر، نظافت و پاکسازی  مسیرها  با تامین نیروهای کارگری و ماشین آلات مورد نیاز در قبل، حین و پس از مراسم، نصب علائم، تامین روشنایی، تامین و استقرار سرویس‌های بهداشتی سیار و... از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری با کمک و همراهی منطقه ۷ است.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر شهرداری تهران در ادامه با اشاره به این که جلساتی با پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص هماهنگی اجرای مراسم برگزار شده است، افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقلی پس از اتمام نماز عید سعید فطر، خدمات‌رسانی تمامی خطوط مترو از ساعت۵:۳۰، کاهش سرفاصله قطارهای خط یک، اتخاذ تدابیر لازم برای جابجایی نمازگزاران از ایستگاه‌های مترو، پیش بینی ایستگاه‌های تاکسی ون برای انتقال نمازگزاران از پارکینگ‌ها و بالعکس و تعیین تعدادی ون و تاکسی برای انتقال نمازگزاران، اعزام خودروهای شاتل برقی جهت جابجایی نمازگزاران در داخل مصلی، اعزام اتوبوس به مساجد برای انتقال نمازگزاران با هماهنگی امور مساجد و... نیز از جمله اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک است.

وی در پایان تصریح کرد: در حین برگزاری نماز عید فطر نیروهای آتش‌نشان نیز به همراه خودروهای سبک و سنگین در داخل و اطراف مصلی مستقر می‌شوند و به منظور حفظ انضباط اجتماعی با هماهنگی یگان حفاظت شهرداری و فراجا و... عوامل و خودروهای شرکت شهربان نیز در اطراف مصلی استقرار می یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز