خبرگزاری کار ایران

گزارش اقدامات نوروزی شهرداری تهران در جلسه فردای شورا

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۱۰۶

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان در صحن یکصد و سی و هفتم شورا خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی سورای اسلامی شهر تهران از برگزاری یکصد و سی و هفتمین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در روز سه‌شنبه پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ در محل صحن رسمی جلسات شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و ‌گفت: در این جلسه ۲۲ دستور مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

وی در تشریح جزئیات صحن علنی فردا اظهار کرد: در بخش ابتدایی جلسه، نطق پیش از دستور حجت‌السلام سید محمد آقامیری، عضو شورای شهر تهران قرائت خواهد شد و پس از آن صحن وارد بررسی دستورکارها خواهد شد.

سخنگوی شورا افزود: دستور نخست جلسه فردا به بررسی اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ایام نوروز ۱۴۰۲ و ماه مبارک رمضان اختصاص دارد که در این رابطه مقرر شده است تا محمد امین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گزارشی را در این خصوص عنوان کند.

نادعلی با اشاره به بررسی طرح «الزام شهرداری تهران به تملک خانه مرحوم عباس شیبانی و تبدیل آن به خانه مفاخر» اظهار کرد: یک فوریت این طرح در صد و بیست و چهارمین حلسه شورا مورد تصویب قرار گرفت و در همین راستا مقرر شده تا جزییات این طرح به عنوان دستور دوم صحن فردا مورد بررسی اعضای شورای شهر گیرد. 

وی انتخاب یک عضو شورای شهر جهت «عضویت در ستاد هماهنگی مشارکت‌های محله‌ای» و «اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت از رده خارج کردن اموال منقول مستعمل تحویلی به ارگان‌ها، دستگاه‌های دولتی، موسسات عمومی و عام‌المنفعه، شهرهای دچار حوادث ناگهانی و سایر موارد مشابه» و «بررسی بیست‌ویکمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران» را از دیگر دستورهای صحن روز سه‌شنبه شورا برشمرد. 

نادعلی درپایان با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف باغات شهر تهران تاکید کرد: در صحن فردا اعضای شورا ۲۴ فقره پرونده پلاک ثبتی را از حیث باغ یا غیر باغ بودن مورد بررسی قرار خواهند داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز