خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد

ادامه بررسی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری تهران در دو نوبت صبح و عصر فردا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۰۲۷

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ادامه بررسی منابع و مصارف بودجه 1402 شهرداری تهران در جلسه فردای شورا در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و سی و دومین جـلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه نهم اسفندماه 1401 گفت: در جلسه فردا دو دستور مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار خواهد گرفت که نخستین دستور صحن علنی به موضوع بررسی "طرح جامع توانمندسازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران " اختصاص خواهد داشت.

وی افزود: در این خصوص مقرر شده تا گزارش کمیسیون های مشترک فرهنگی، اجتماعی - نظارت و حقوقی در صحن شورا قرائت شود و پس از آن اعضای شورای شهر موارد را بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری کنند.

نادعلی در ادامه با تشریح دستور دوم صحن شورا از ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران و سازمانها و شرکت های تابعه خبر داد و اظهار کرد : در جلسه گذشته بخش اعظم لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران در 3 نوبت صبح، بعد از ظهر و شب مورد پایش قرار گرفت و بسیاری از تبصره ها به تصویب رسید و بخشی از آن که به ردیف های بودجه اختصاص داشت به جلسه فردا موکول شد.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه برخی از اعضای شورا نظراتی در خصوص ردیف های بودجه داشتند ادامه داد: با توجه به گستردگی جزییات بودجه سال 1402 شهرداری تهران و سازمان ها و شرکت ها و مؤسسات تابعه و بررسی دقیق تر اعضای شورا نسبت به ابعاد آن مقرر شده تا جلسه روز سه شنبه نیز در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار شود.

گفتنی است، نوبت صبح صحن شورا از 8:45 دقیقه صبح و نوبت عصر آن از ساعت 14 آغاز خواهد شد و جلسه علنی فردا دو دستور برای بررسی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز