خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران خبر داد:

بررسی مجوز انتشار اوراق مالی 3 هزار میلیاردی توسط شهرداری در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۸۰۲

سخنگوی شورای شهر تهران در تشریح دستور کار صحن شورای شهر از بررسی اعطای مجوز انتشار اوراق مالی 3 هزار میلیارد تومانی به شهرداری برای اجرای طرح‌های حمل‌ونقل عمومی در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و سی و چهارمین جـلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه شانزدهم اسفندماه 1401 گفت: در جلسه فردا چهار دستور مورد بررسی اعضای شورای شهر قرار خواهد گرفت که نخستین دستور صحن علنی به موضوع بررسی «یک فوریت لایحه الحاق یک بند به تبصره سوم (3) ماده واحده مصوبه بودجه سال 1401 شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه» اختصاص دارد

وی افزود: در همین موضوع مقرر شده است تا موضوع «اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار سی هزار میلیارد ریال اوراق مالی اسلامی به منظور اجرای طرح‌های حمل‌ونقل عمومی شهر تهران» نیز مورد بررسی اعضا قرار گرفته و در این خصوص تعیین تکلیف شود.

نادعلی در ادامه با تشریح دستور دوم صحن شورا از بررسی بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران در سال 1402 خبر داد. 

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه ضمن تشریح دستور جلسه صحن علنی فردا به بررسی شاخص‌ها، منابع و مصارف و نگاشت نهادی احکام برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران (1401-1404) از سوی اعضای حاضر در صحن اشاره کرد و گفت: مقرر شده است تا در خصوص این دستور، گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در صحن شورا قرائت شده و پس از آن اعضای شورای شهر موارد را بررسی و در خصوص آن تصمیم‌گیری کنند.

نادعلی در پایان بررسی نامه شهـردار محترم تهران در خصوص «لوایح بهای خدمات در سال 1402» را به عنوان دستور آخر صحن شورا مطرح کرد و در ادامه بیان داشت: به دلیل حجم بالای جزییات دستورات صحن علی فردا مقرر شده است تا در صورت عدم پایان بررسی‌ها در نوبت صبح ادامه جلسه در نوبت دوم برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز