خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

رشد ۳۰ درصدی استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲/ پذیرش بیش از یک میلیون و ۶۶۰ هزار مسافر

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۸۳۰

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از رشد ۳۰ درصدی آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان در ایام نوروز ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته خبر داد.

«سید سعید مقدم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمارهای استقبال از طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲ توضیح داد: آنچه از آمار سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان مشخص شده، رشد ۳۰ درصدی پذیرش مهمان در ایام نوروز امسال است که به نحو شایسته‌ای به انجام رسید.

وی افزود: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و فعالیت سامانه اسکان فرهنگیان، فرآیند پذیرش مسافران نوروزی با اقبال خوبی مواجه بوده است که این اقبال از سوی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری هم مورد تایید قرار گرفت.

مدیرکل پشتیبانی و رفاه وزارت آموزش‌وپرورش درباره جزئیات آمار استقبال فرهنگیان از طرح اسکان نوروزی نیز گفت: تا ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۳ فرورین یک میلیون و ۶۶۷ هزار و ۷۰۵ مسافر نوروزی در قالب ۴۰۶ هزار و ۲۴۲ خانوار در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش حضور یافته‌اند.

مقدم‌زاده در ادامه گفت: براساس تازه‌ترین آمارهای ثبت‌شده در سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان، میزان پذیرش مسافران تا کنون به ۲ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۹۰۷ نفر - روز رسیده است.

این مقام مسئول در وزارت آموزش‌وپرورش همچنین درباره استان‌های دارای بیشترین میزان استقبال از طرح اسکان فرهنگیان نیز اظهار داشت: فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، بوشهر و هرمزگان، شش استانی هستند که به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را  در این طرح داشته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: در طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲، ۷۴۷ مرکز رفاهی و ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی بودند. همچنین ۱۹ هزار و ۴۴۵ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی به میزبانی از مسافران طرح اسکان پرداختند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز