خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

استقبال بیش از ۴۰۳ هزار خانوار از طرح اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۶۸۸

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۳۸ مسافر نوروزی در طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

«سید سعید مقدم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین آمارهای استقبال از طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲ توضیح داد: تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۲ فرورین یک میلیون و ۶۵۶ هزار و ۳۸ مسافر نوروزی در قالب ۴۰۳ هزار و ۷۳۵ خانوار در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش حضور یافته‌اند.

وی افزود: براساس تازه‌ترین آمارهای ثبت‌شده در سامانه اسکان فرهنگیان، میزان پذیرش مسافران تا کنون به ۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۲۵ نفر - روز رسیده است.

این مقام مسئول در وزارت آموزش‌وپرورش همچنین درباره استان‌های دارای بیشترین میزان استقبال از طرح اسکان فرهنگیان نیز گفت: فارس، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، بوشهر و هرمزگان، شش استانی هستند که به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را  در این طرح داشته‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: در طرح اسکان فرهنگیان در ایام نوروز ۱۴۰۲، ۷۴۷ مرکز رفاهی و ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی هستند. همچنین ۱۹ هزار و ۴۴۵ نفر به عنوان عوامل اجرایی میزبان مسافران طرح اسکان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز