خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

پذیرش ۱.۳ میلیون مسافر در طرح اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۲

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۳۷

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۲۷۴ نفر مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش‌وپرورش خبر داد و گفت: میزان پذیرش تاکنون به یک میلیون و ۸۷۲ هزار و ۷۸۲ نفر - روز رسیده است.

«سید سعید مقدم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا جدیدترین آمار ثبت‌شده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام کرد و گفت: براساس آخرین آمارها تا ساعت ۱۲ روز هشتم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده تا این لحظه یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۲۷۴ نفر در قالب ۳۲۳ هزار و ۴۹۷ خانواده است.

وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به یک میلیون و ۸۷۲ هزار و ۷۸۲ نفر - روز رسیده است و آمارها در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: ۶ استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان به ترتیب استان‌های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، بوشهر و هرمزگان هستند. 

مقدم‌زاده در ادامه گفت: در حال حاضر ۷۴۷ مرکز رفاهی و همچنین ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸ هزار و ۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی هستند و ۱۹ هزار و ۴۴۵ تن به عنوان عوامل اجرایی به مسافران طرح اسکان فرهنگیان خدمت می‌کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز