خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور پایتخت اعلام کرد:

معابر تهران در ایام نوروز خلوت است/ فاصله طولی را رعایت کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۶۳۹

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور پایتخت ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح روز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ تاکید کرد: معابر شهر تهران در ایام نوروز خلوت است و رانندگان حتما باید فاصله طولی را رعایت کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی‌اصغر شریفی درباره آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در صبح روز دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ گفت: رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور پایتخت از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه هفتمین روز از فروردین‌ماه حکایت از معابری خلوت در سطح شهر  تهران دارد و وضعیت تردد در معابر مختلف پایتخت عادی است و حادثه و تصادف خاصی گزارش نشده است.

وی افزود: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت غیرمجاز جهت زودتر رسیدن به مقصد یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشیدن را داشته باشند. به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند، چراکه همیشه حادثه در کمین است و سرعت بالا همیشه خطرساز و خطرآفرین خواهد بود. پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی تردد کنید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز