خبرگزاری کار ایران

بهسازی ۱۲۰ مدرسه کم برخوردار سیستان و بلوچستان توسط گروه‌های مردمی و جهادی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۰۲

گروه‌های مردمی و جهادی در قالب طرح شهید عجمیان ۱۲۰ مدرسه کم برخوردار در سطح استان سیستان و بلوچستان را بهسازی می‌کنند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، طرح شهید سید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، سازمان بسیج سازندگی، بنیاد علوی، بنیاد برکت، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان بسیج دانشجویی و گروه‌های جهادی انجام می‌شود. 

این طرح با اهداف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و بهره وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش آموزان، طرح بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار با عنوان طرح شهید سید روح الله عجمیان در تعطیلات نوروز و تابستان سال آینده در حال اجراست. 

اجرای این طرح در قالب گروه‌های جهادی جهت تسریع در ارائه خدمات به دور از موانع اداری در دستور کار قرار دارد و حضور گروه‌های مردمی اعم از خیرین و دانش آموزان بسیار ارزشمند است. 

عیدانه گروه‌های جهادی با نام شهید عجمیان برای دانش آموزان ۳۰ مدرسه کم برخوردار در ۶ منطقه سیستان در حال اجرا است مردمی‌سازی بعد دیگر این طرح است و حضور اقشار مختلف مردم تجلی مردمی‌سازی در امر مهم مدرسه‌سازی خواهد بود. 

شایان ذکر است، ۱۵ گروه جهادی شناسایی شده در استان سیستان و بلوچستان با حضور جهادی خود در ۱۲۰ مدرسه در ۳۴ منطقه آموزش و پرورش استان در این طرح مشارکت دارند. 

تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه بهسازی و شاداب‌سازی مدارس مناطق کم برخوردار طرح شهید سید روح‌الله عجمیان بین اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی استان و اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان منعقد شده است که بر اساس این تفاهم نامه، همکاری متقابل به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اجرایی، مدیریتی و تخصصی طرفین در زمینه تحقق اهداف و برنامه‌های مرتبط با بهسازی، تجهیزات کلاسی، آزمایشگاهی و هنرستانی مدارس واقع در مرکز و شهرستانها و اجرای اقدامات مرتبط با شاداب‌سازی مدارس با به کارگیری ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و گروه‌های جهادی و فعال در استان به منظور تحقق شعار مردمی‌سازی دولت، کاهش هزینه‌ها، کاهش ضایعات و استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌های موجود به امضا رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز