خبرگزاری کار ایران

فراخوان ثبت کد بورسی اعضای شاغل و بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۱۲۸۷

فراخوان ثبت کد بورسی اعضای شاغل و بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان منتشر شد و اعضایی که کد بورسی ندارند می‌توانند کد بورسی خود را از یکی از کارگزاری‌های معتبر دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: با عنایت به اهتمام جدی مدیران موسسه مبنی برتسریع درتخصیص حق مالکانه اعضاء «در قالب سهام بورسی» که لازمه آن ثبت کد بورسی اعضاء محترم در پنل کاربری سامانه صورت وضعیت اعضاست، شایسته است اعضای محترم شاغل و بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در اسرع وقت نسبت به دریافت کد بورسی طبق فایل راهنما و ثبت کد بورسی دریافتی در پنل مشخصات کاربری به آدرس https://mb.szf.ir/ اقدام کند. 

اعضای محترم موسسه برای آمادگی دریافت ارزش مالکانه در قالب سهام در بورس ضروری است اطلاعات بورسی خود را در سامانه صورت وضعیت خود در سایت موسسه وارد نمایند. 

به آن دسته از اعضای موسسه که کد بورسی ندارند توصیه می‌شود در اسرع وقت کد بورسی خود را از یکی از کارگزاری‌های معتبر دریافت و پس از احراز هویت در سامانه سجام، کد بورسی دریافتی را در سامانه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند. 

اعضای محترم صندوق ذخیره فرهنگیان شاغل و بازنشسته شده‌اند، می‌توانند از طریق وب‌سایت موسسه به آدرس https://www.szf.ir قسمت مشاهده صورت وضعیت یا به طور مستقیم از آدرس https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند. 

خاطر نشان می‌شود در راستای تحقق یکی از خواسته‌های به حق فرهنگیان عضو موسسه در خصوص تخصیص ارزش مالکانه و با توجه به فراهم‌سازی بستر و زیرساخت‌های بورسی شدن هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه موسسه و نهایی شدن مدل بورسی شدن شرکت‌ها در گام نخست در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ چند شرکت موسسه بورسی می‌شوند و در نخستین گام در اردیبهشت ماه سهام اولین شرکت بورسی به فرهنگیان محترم عضو موسسه عرضه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز