خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

طرح توسعه دانشگاه فرهنگیان را باید تدوین و اجرا کنیم 

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۴۰

وزیر آموزش و پرورش با حضور در پردیس شهید رجایی کرمانشاه و دیدار با دانشجو معلمان این پردیس از نزدیک در جریان مشکلات و نقطه نظرات دانشجویان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، در این بازدید که امیری مقدم استاندار کرمانشاه، خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، محمدی مدیرکل آموزش وپرورش، عظیمی مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان و جمعی از مدیران و معاونان دانشگاه و آموزش و پرورش حضور داشتند، یوسف نوری از پردیس شهید رجایی بازدید و از نزدیک با دانشجویان دیدار کرد. 

وزیر آموزش و پرورش، ضمن حضور در سراهای دانشجویی و گفتگو با برخی از دانشجومعلمان، با بیان اینکه شما دانشجو معلمان امیدهای آینده کشور برای توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت هستید، اظهار کرد: آینده آموزش و پرورش و تربیت و توسعه نیروی انسانی کشور توسط شما دانشجو معلمان تعیین خواهد شد، لذا این دوران را قدر بدانید و بر آموختن دانش‌های مختلف و کسب مهارت‌های ۶ ساحت تاکید داشته باشید تا بتوانید دانش آموزان خود را در ساحت‌های مختلف آموزشی و تربیتی، پرورش نمایید. 

وی تأکید کرد: با دیدی آینده پژوهانه، باید دانشگاه فرهنگیان را گسترش داده و طرح توسعه دانشگاه فرهنگیان را از بعد زیرساختی کمی و کیفی تدوین و اجرا کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان باید به صورت نظام یافته به دانشگاهی «مسئولیت محور» برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی تبدیل شود و اگر به این مرحله رسیدیم، تحول بنیادین هم به دنبال آن اتفاق خواهد افتاد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود کارهای جهادی تشکل‌های دانشجویی را مورد تقدیر قرار داد. 

در ادامه این بازدید وزیر و آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با دانشجو معلمان، ضمن شنیدن دغدغه‌های آنان، به پرسش‌های آنان نیز پاسخ داد. 

شایان ذکر است؛ ارتقا امکانات و تجهیزات فنی و رفاهی دانشگاه، رفع مشکلات خوابگاهی دانشجومعلمان از جمله مواردی بود که دانشجو معلمان با وزیر آموزش و پرورش، مطرح کردند. 

وزیر آموزش و پرورش، با حضور در جلسه شورای اداری در جمع مسئولان دانشگاه فرهنگیان و آموزش وپرورش از عملکرد مطلوب، همدلی، هم‌افزایی و وحدت میان مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت قدردانی و بر لزوم نوآوری و ارائه ایده‌های جدید در بحث مواد درسی، جذب، نگه داشت و بازنشستگی نیروها در آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز