خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد:

تهیه طرح ساماندهی محوطه پیرامون تئاتر شهر/ جمع‌آوری بساط‌گستران پس از تعطیلات نوروز انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۲۱۸

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از تهیه طرح ساماندهی محوطه پیرامونی تئاتر شهر در سازمان زیباسازی خبر داد و گفت: جمع‌آوری بساط‌گستران محوطه اطراف تئاتر شهر و بوستان دانشجو پس از تعطیلات نوروز انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی در حاشیه یکصد و سی و چهارمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح بسیار زیبایی در سازمان زیباسازی برای ساماندهی محوطه پیرامون تئاتر شهر تهیه شده است، گفت: در جلسه صبح امروز این طرح ارائه شد و مواردی که ما در نظر داشتیم در آن رعایت شده است.

وی افزود: برنامه ما این بود که محوطه حفاظ نداشته باشد، حریم تئاتر شهر حفظ شود و حریم میراث فرهنگی دستخوش تغییرات نشود و طرح ساماندهی بر این اساس تهیه شده است. اداره کل هنرهای نمایشی نیز در جریان این طرح است و  برای پیشبرد امور، جلسات با معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نادعلی با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان و بساط‌گستران محوطه اطراف تئاتر شهر و بوستان دانشجو نیز پس از تعطیلات نوروز انجام خواهد شد، اظهار داشت: این محدوده دچار به هم ریختگی است و نیاز به ساماندهی دارد، اما با توجه به نیاز دستفروشان برای امرار معاش در ایام منتهی به نوروز، ساماندهی پس از ایام تعطیلات عید انجام خواهد شد.

بوستان دانشجو ساماندهی می‌شود تا برای خانواده‌ها بتوانند در آن حضور یابند

سخنگوی شورای شهر تهران همچنین به ضرورت ساماندهی بوستان دانشجو نیز اشاره کرد و گفت: صرف نظر از موضوع دستفروشان، ساماندهی خود بوستان دانشجو نیز اقدامی است که در مراحل بعدی انجام خواهد شد تا خانواده‌ها بتوانند در‌آن حضور یابند. اعتقاد ما این است که بوستان دانشجو تنها مختص دانشجویان و هنرمندان نیست و همه اقشار باید بتوانند در آن حضور پیدا کنند.

نادعلی ادامه داد: برای ساماندهی بوستان دانشجو، وزارت بهداشت، سازمان بهزیستی و پلیس نیز باید همکاری لازم را داشته باشند. ما معتقدیم بوستان‌های ما در تهران باید زیست‌پذیر برای خانواده‌ها باشند. من این را نمی‌پذیرم که بخشی از بوستان‌ها را برای استفاده افراد پاک کنیم و مابقی به همان شکل بماند. ما در تمام کارهایی که انجام می‌دهیم و خدماتی که ارائه می‌دهیم، مدام با لکه آسیب‌های اجتماعی مواجه هستیم که باید کاهش یابد، اما آنچه از دست ما خارج است ورودی آسیب‌هاست و تا کنترل نشود، رو به افزایش خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: سیاست‌ها برای مبارزه با قاچاق‌فروشان، خرده‌فروشان و معتادان متجاهر باید به‌روز شود تا شهر ما با الگوی ایرانی - اسلامی رو به پیشرفت مناسب باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز