خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های استان تهران در دیدار با اعضای کارگروه تعیین مدرسین سازمانی:

آموزش مهارت‌های علمی موجب می‌شود کارکنان به صورت یکپارچه در مسیر اصلاحی و تربیتی گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۹۶۱

مدیر کل زندان‌های استان تهران در دیدار با اعضای کارگروه تعیین صلاحیت مدرسین سازمانی، دوره جدید مدیریت سازمان را دوره امیدبخش در ارتقای علوم زندانبانی دانسته، بیان داشت: با توجه به توسعه روزانه علم و فناوری در تمام حوزه‌های تربیتی، آموزش مداوم موجب ابتکار، ابداع، ارتقای آگاهی و دانش افزایی و تبدیل آن به رفتار همگانی مبدل شده، توفیق در تحقق اهداف سازمانی امری قطعی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، سیدحشمت اله حیات الغیب در جلسه ای که با حضور اعضای کارگروه تعیین صلاحیت مدرسین سازمانی تشکیل شد، گفت: آموزش و تقویت مهارت‌های علمی در سازمان موجب می‌شود کارکنان با قوانین، چشم‌اندازها و اهداف متعالی اصلاحی و تربیتی بیشتر آشنا شوند و به صورت یکپارچه در آن مسیر گام بردارند.

مدیر کل زندان های استان تهران، توجه به ارتقای کیفیت آموزش های کوتاه مدت کارکنان را عامل مؤثری در تغییر نگرش اداری پرسنل متناسب با شرایط روز جامعه و سیاست‌های کلان سازمان برشمرده، ادامه داد: وجود الگوی مدون برگرفته از علم و تجربه، زمینه حضور افراد شایسته در جایگاه آموزشی را فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: مشکلاتی که به وجود می‌آید، اغلب در بخش‌هایی است که آگاهی لازم نسبت به نوع خدمت و شرایط ارائه هدفمند آن وجود ندارد. با توجه به توسعه روزانه علم و فناوری در تمام حوزه‌های تربیتی، آموزش مداوم موجب ابتکار، ابداع، ارتقای آگاهی و دانش افزایی و تبدیل آن به رفتار همگانی مبدل شده، توفیق در تحقق اهداف سازمانی امری قطعی خواهد بود.

مقام عالی زندان‌های استان تهران، بر آموزش به عنوان اساس دانش نوین و عامل تعالی بخش سازمان تأکید کرده، ترسیم چشم اندازهای مترقی خدمت‌رسانی بدون استفاده از ظرفیت‌های علمی را اتلاف هزینه‌های سازمان برشمرد و دوره جدید مدیریت سازمان را دوره امیدبخش در ارتقای علوم زندانبانی دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد علمی دوره کنونی مدیریت سازمان زندان‌ها که محور اصلی آن دانایی محوری است، بیان داشت: بایستی در راستای برنامه‌ها و سیاست‌های تحولی نوین سازمان و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود جهت اصلاح فرآیندهای خدمت‌رسانی تلاش کنیم و این دوره، آغاز یک اصلاح و بازنگری اساسی همه جانبه به منظور پیشبرد اهداف سازمانی برای انجام مسئولیت اجتماعی در قبال جامعه است.

بنا به این خبر، اعضای کارگروه نیز به بیان برنامه ها و راهکارهای توسعه آموزش های کوتاه مدت سازمانی طی سال آینده پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز