خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی:

۱۱۰ اتوبوس تا نیمه شعبان به ناوگان تهران اضافه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۲۶

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: ۸۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و اورهال شده که به ناوگان اضافه می‌شود و ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده نیز از شرکت شهاب خودرو تحویل می‌گیریم که مجموعاً ۱۱۰ دستگاه اتوبوس تا عید نیمه شعبان، وارد چرخه خدمات‌رسانی به شهروندان شریف پایتخت خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، مهدی علیزاده سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه اولویت اول شرکت واحد خرید اتوبوس، بهسازی و نوسازی ناوگان است، گفت: مهمترین ماموریت و اولویت اول ما در اتوبوسرانی این است که با تمام توان و از هر طریق ممکن، ناوگان‌ را بهسازی و نوسازی کنیم.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران افزود: با دستان توانمند کارکنان فنی اتوبوسرانی، ۸۰ دستگاه اتوبوس بازسازی و اورهال شده که به ناوگان اضافه می‌شود.

علیزاده بیان کرد: همچنین ۳۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده نیز از شرکت شهاب خودرو تحویل می گیریم که مجموعاً ۱۱۰ دستگاه اتوبوس تا عید نیمه شعبان، وارد چرخه خدمات رسانی به شهروندان شریف پایتخت خواهد شد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه با تمام توان و همت جهادی تلاش می کنیم تا با افزایش ناوگان فعال زمان توقف مسافران در ایستگاه‌ها را به حداقل ممکن کاهش دهیم، اضافه کرد: قراردادی نیز با شرکت عقاب افشان بسته شده است و دوستان قول داده اند ۴۰ دستگاه اتوبوس به شرکت واحد تحویل دهند و با احتساب این تعداد، تا پایان سال ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز