خبرگزاری کار ایران

زاکانی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای توسعه جنوب شهر تهران برنامه ویژه‌ای داریم/ فاصله طبقاتی را جبران خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۶۴۹

شهردار تهران با بیان اینکه برای توسعه جنوب شهر برنامه ویژه‌ای داریم، گفت: انشالله به لطف الهی فاصله طبقاتی را جبران خواهیم کرد.

«علیرضا زاکانی» شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا نحوه شهرسازی در تهران به طبقاتی شدن جامعه در طی دهه‌های گذشته منجر شده است و در دوره مدیریت فعلی تا چه میزان درخصوص رفع این فاصله طبقاتی تلاش شده است؟ گفت: ما کل شهر را به لطف خدا توسعه می دهیم و برای توسعه جنوب شهر برنامه ویژه‌تری داریم.انشالله به لطف الهی این فاصله طبقاتی را جبران خواهیم کرد.

شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که از نظر شما کدام آسیب‌ اجتماعی نیازمند رسیدگی جدی‌تری است، گفت: به اعتقاد من موضوع معتادان متجاهر، کودکان کار و متکدیان نسبت به هر چیزی مقدم‌تر هستند و باید نسبت به ساماندهی آنها اقدامات موثر و سریعتری انجام دهیم.

زاکانی در پاسخ به این سوال که احکامی که از سوی شهرداری درباره پلمب ساختمان برخی از سازمان‌ها اجرا می شود تا چه میزان دارای پشتوانه قانونی بوده و الزام‌آور است؟ تصریح کرد: پلمب ما به دستور قضایی انجام می شود و با دستور قضایی پلمب می شود و فک پلمب هم با دستور قضایی صورت می گیرد.

وی درباره الزامی بودن این احکام تاکید کرد: ما فی البداهه خودمان همچین حقی را نداریم  و در کمیسیون ماده ۱۰۰ یکی از قضات دستگاه قضایی حضور دارد و ما مبتنی بر رای او اقدام می کنیم و برای اقدام هم باز از طریق دستگاه قضایی مجوز می گیریم و در واقع ما همه مجوزهایمان از طریق دستگاه قضایی است.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه پشتوانه احکام نیز همان ویژگی های دستگاه قضایی است، گفت: وقتی یک خیابان ورود ممنوع است همه می دانیم ورود ممنوع رفتن بد و غیرقانونی است و جریمه هم دارد، اما ممکن است یکی هم تخلف کند قوانین ما هم استحکام دارد، اما ممکن است باز هم افرادی تخلف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز