خبرگزاری کار ایران

زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت:

از ۴ بامداد مشغول بازدید از مراکز برف‌روبی بودم/ جهش بزرگ در توسعه حمل‌ونقل عمومی تهران در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۹۱۱

شهردار پایتخت با اشاره به بارش برف در تهران گفت: کارگروه ویژه مواجهه با برف باحضور همه مناطق و مدیران مرتبط تشکیل شد. شخصاً از ۴ بامداد مشغول بازدید و سرکشی از مراکز برف‌روبی بویژه در مناطق شمالی و برف‌گیر تهران بودم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه برای بارش روز یکشنبه جلسه ویژه مواجهه با برف در شهرداری باحضور همه مناطق و مدیران مرتبط تشکیل شد، اظهار کرد: در این کارگروه ویژه علاوه بر مدیران شهرداری، پلیس راهور، نماینده صداوسیما، سازمان هواشناسی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط حضور داشتند.

شهردار تهران ادامه داد: این اقدام توانست تاحدود زیادی با هم‌افزایی میان دستگاه‌های مختلف بار ترافیکی را کاهش و خیال مردم را راحت کند. برای برف امروز نیز این جلسه برگزار شد. من شخصاً از ۴ بامداد مشغول بازدید و سرکشی از مراکز برف‌روبی بویژه در مناطق شمالی و برف‌گیر تهران بودم.

شهردار تهران اضافه کرد: آمادگی مناسبی برای مواجهه با برف وجود داشت. همکاران من در دو موج عملیات برف‌روبی معابر را انجام دادند؛ یک موج از حوالی ۱۲ شب که برف شروع شد و موج دیگر حوالی بامداد امروز. رکورد بارش برف امسال روز پنجشنبه شکسته شد.

زاکانی با اشاره به رفتار مسؤلانه شهروندان تهرانی در راستای کاهش ترافیک در ایام برفی، تأکید کرد: جا دارد از همه دستگاه‌های مسئول، صداوسیما، پلیس راهور و از همه شهروندان تهرانی تشکر کنم.

شهردار تهران اضافه کرد: همچنین جا دارد از همه ۲۷هزار نفر از همکارانم که در سرمای شب مشغول پاکسازی معابر بودند تا «خم به ابروی» شهروندان تهرانی نیاید، نیز تقدیر و تشکر کنم.

زاکانی در خاتمه تاکید کرد: سال آینده باید منتظر یک جهش بزرگ در حوزه توسعه حمل‌ونقل عمومی در شهر تهران باشید. امیدواریم با این اقدام کمر ترافیک تهران شکسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز