خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

میانگین بارش برف تهران ۱۸.۵ سانتیمتر بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۲۰۶

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: برای بارش برف روز چهارشنبه توصیه کردیم که همکاران مخازن شن را پر کنند تا آمادگی بیشتری برای روز چهارشنبه جهت برف‌روبی‌ها داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، حسین نظری در آیین آغاز ساخت بوستان بانوان در مناطق ۱۳ و ۲۱ در بیست و هشتمین رویداد امید و افتخار که عصر امروز- دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱- برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات همکاران بخش خدمات شهری در اجرای طرح بهاران خدمت، راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز ویژه برفی تهران که میزان بارش آن در چند سال گذشته بی سابقه بود و میانگین آن ۱۸.۵ سانتیمتر بود، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز هم شاهد شروع یک کار خیر به ویژه برای بخش بانوان هستیم.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران افزود: در بارش برف روز گذشته شن های مخصوص به اندازه کافی توزیع شد؛ به طوری که در نقاط شمالی دپوهای شن و نمک تمام شده بود و برای روز چهارشنبه توصیه کردیم که همکاران دپوها را پر کنند تا آمادگی بیشتری برای روز چهارشنبه در حل مشکلات آب گرفتگی ها و انجام برف روبی ها داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه این مراسم به بهانه کلنگ زنی بوستان بانوان به مساحت حدود ۵.۵ هکتار است که ۳.۵ هکتار آن آماده است و ۲ هکتار نیز به آن الحاق می شود، یادآور شد: در آماده کردن محیط های اینچنینی چند نگاه وجود دارد؛ نگاه اول احترام به بانوان، مادران و خواهران است و نگاه دیگر نگاه مترقی به بنیان خانواده است، چرا که کانون گرم خانواده در جامعه ایرانی یکی از نقاط قوت آن است و امیدواریم روز به روز این محیط تحکیم بیشتری پیدا کند.

نظری عنوان کرد: این پروژه و این اقدام یک قدم اجتماعی، تفریحی و توسعه فضای سبز شهری است و امیدواریم بتوانیم طی ۴ ماه و اوایل تابستان شاهد افتتاح این بوستان باشیم و محیط بانشاطی برای بانوان منطقه ۱۳ فراهم شود؛ هر چند پارک سرخه حصار مجموعه ای فرامنطقه ای است و می تواند سایر مناطق را نیز پوشش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز