خبرگزاری کار ایران

٤٠ نقطه جدید به نقاط استقرار نیروهای خدمات شهری اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۶۳۵

سخنگوی شهرداری تهران گفت: برخی از نقاط حساس و آسیب‌زای شهر تهران شناسایی شده و خدمات و نیروهای مستقر در این نقاط افزایش یافته اند.

به گزارش ایلنا، عبدالمطهر محمدخانی در مورد خدمات شهرداری در روزهای برفی اظهار کرد: سنگین ترین بارش برف سال جاری در تهران از ساعت پنج صبح  شروع شده و طبق پیش بینی تا شب ادامه خواهد داشت.. روز جمعه جلسه ای با حضور شهرداران مناطق یک تا پنج به جهت آسیب شناسی از برف روبی پنجشنبه برگزار شد 

وی افزود: برخی از نقاط حساس و آسیب‌زای شهر تهران شناسایی شده و خدمات و نیروهای مستقر در این نقاط افزایش یافته اند، برخی نقاط از نظر ترافیکی در روزهای عادی سال مسأله خیز هستند که با بارش برف قطعا ترافیک سنگین‌تری در این نقاط خواهیم داشت اما برای حل این مشکل تمهیداتی اندیشیده شده است،٤٠نقطه جدید به نقاط استقرار نیروهای خدمات شهری اضافه شده است که ١٨نقطه از آن در اتوبان یادگار امام است. 

وی بیان کرد: همچنین نمایندگان پلیس راهور در کنار نیروهای شهرداری در مناطق مختلف و بالاخص مناطق شمالی تهران مستقر شده اند تا با هدایت ماشین های شن و نمک پاش، سرعت عمل را در برف روبی بالا ببرند.

وی عنوان کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که در هنگام بارش برف سرعت حرکت خودروها به طور طبیعی کاهش پیدا می کند و در طول همین کاهش سرعت حرکت خودروها سرعت خدمات رسانی و سرویس دهی شهرداری نیز کاهش می یابد. 

وی با اشاره به توصیه پلیس راهور به مردم گفت:  باید به این نکته توجه داشته باشیم که رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی نشان داده است ۱۶ تا ۲۳ درصد تصادف ها به علت قصورات مردم است که همین کندی حرکت و افزایش ترافیک را تشدید می کند.

وی افزود:شهرداری تهران تمام تلاش خود را به کارگرفته تا با استقرار نیروهای خود در مناطق مختلف شهر تهران و با شارژ مخازن و همچنین شارژ بسته های نمک و شن در مناطق، راحتی و آسایش شهروندان پایتخت نشین را در روز برفی فراهم آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز