خبرگزاری کار ایران

معاون تعالی دفتر طب ایرانی تاکید کرد:

لزوم توجه ویژه مسئولان به ظرفیت‌های طب ایرانی در گردشگری

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۵۷۹

معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ظرفیت غنی طب ایرانی در حوزه گردشگری، بر توجه بیشتر مسئولین کشور نسبت به این حوزه مغفول تاکید کرد.

به گزارش ایلنا؛ مرتضی مجاهدی با اشاره به افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته گفت: این رویداد بسیار با اهمیت و ارزشمند است که نیاز به توجه بیشتر مسئولین کشور را دارد و خواهش ما این است که همه مجموعه های مرتبط با گردشگری کشور که رویکرد مثبت و کارامدی نسبت به حوزه سلامت و گردشگری سلامت دارند توجه ویژه ای به ظرفیت های غنی طب ایرانی در حوزه گردشگری سلامت داشته باشند.

معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل افزود: از آنجاییکه بخشی از آداب و رسوم مرتبط با سلامت و بخشی از مکتب طب ایرانی در این حوزه مستند به شواهد بالینی است میتوان در غالب گردشگری سلامت و طب ایرانی به گردشگران داخلی و خارجی ارائه داد و با توجه به توانایی ها و جاذبه های این مکتب طبی قطعا بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مرتضی مجاهدی با بیان اینکه این یک حرکت جدید و کاملا ضروری در صنعت گردشگری کشور به شمار می آید تصریح کرد: پیشنهاد ما در دفتر طب ایرانی و مکمل این است که همه متولیان امور گردشگری، تورها هتل ها و مراکز مختلف گردشگری در هر منطقه ای با دانشگاههای آن منطقه و یا انجمن علمی طب ایرانی در ارتباط باشند تا بتوانند از ظرفیت طب ایرانی بیشترین بهره را ببرند و از حضور مجموعه های مرتبط با طب ایرانی در حوزه کاری خود بهره مند باشند.

گفتنی است شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه 1401 در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. در این رویداد بین المللی بیش از ۴۷ کشور خارجی حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز