خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

امنیت محله‌محور، انضباط ترافیکی و کاهش سرقت در دستور کار پلیس تهران خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۴۴۸

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نخستین روز فعالیت خود در این سمت گفت: امنیت محله‌محور، ایمنی و انضباط ترافیکی و کاهش سرقت در دستور کار پلیس تهران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل فراجا، علیرضا فخاری، استاندار تهران، حجت الاسلام و المسلمین کاظم‌ صدیقی، امام جمعه تهران، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سابق تهران بزرگ، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی کنونی تهران بزرگ،‌ سردار حسن رستگارپناه، مسئول مرکز مطالعات اطلاعات و امنیت دانشگاه امام حسین (ع) و جمعی از فرماندهان و پرسنل انتظامی تهران بزرگ و کشور، فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مسئولان لشکری و کشوری در حسینیه ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار شد. 

سردار محمدیان در این مراسم گفت: تا امروز فرماندهان لایق و شایسته‌ای در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حضور داشتند و تلاش کردند امنیت را در این شهر برقرار کنند. پیشینه خدمت در تهران بزرگ این امید را برمی‌انگیزد که در راستای برقراری نظم و امنیت بتوانیم بدون وقفه ماموریت‌ها را تداوم بخشیم. امیدوارم با اتکا به خداوند متعال در این آزمون سربلند شوم. 

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تحول بنیادین در مدیریت تهران گفت: در این دوره در راستای عملیاتی شدن پلیس در تراز انقلابی، مردمی و فدایی از طریق مسئولیت‌پذیری و مردمداری و مشارکت عمومی اقدامات خود را پیش می‌بریم. همچنین امنیت محله‌محور، ایمنی انضباط ترافیکی و کاهش سرقت در این دوره در دستور کار ما خواهد بود و باید با حمایت قضایی تحولی بنیادین انجام داد که ثمره آن افزایش امنیت جامعه باشد. 

سردار محمدیان ماموریت دیگر خود در دوره مسئولیتش را آموزش پلیس تخصصی و تراز انقلاب معرفی کرد و گفت: امیدواریم با یاری خداوند متعال و هدایت رهبر معظم انقلاب و راهبری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در این مسیر موفق باشیم. همه تلاش خود را خواهیم کرد تا دستورهای رهبر معظم انقلاب را در تحقق پلیس مقتدر و حرفه‌ای، امین و در تراز انقلاب اسلامی، ولایی و مردمی محقق کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز