خبرگزاری کار ایران

سخنگوی فراجا تاکید کرد:

اهتمام ویژه پلیس در تامین امنیت اماکن دیپلماتیک مستقر در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۳۵۹

سخنگوی فراجا ضمن محکوم کردن حادثه تیراندازی در سفارت آذربایجان گفت: پلیس تامین امنیت اماکن دیپلماتیک را وظیفه خود دانسته و در این خصوص اهتمام ویژه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی حاجیان، سخنگوی فراجا با اشاره به حمله یک فرد مهاجم به سفارت جمهوری آذربایجان گفت: حادثه تلخ و تأسف بار صبح امروز در سفارت کشور دوست و همسایه، جمهوری آذربایجان در تهران را که متأسفانه به جان باختن یک دیپلمات این کشور منجر شد، به دولت و ملت عزیز آذربایجان و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم

وی افزود: فرمانده انتظامی تهران بزرگ بلافاصله پس از اطلاع از این رخداد تلخ و ناگوار، در صحنه حاضر شد و با مدیریت میدانی ضمن بازداشت فرد ضارب تحقیقات مقدماتی برای طی مراحل قانونی آغاز گردید.

حاجیان با اشاره به تحقیقات به عمل آمده گفت: بررسی های اولیه و نیز اظهارات صریح متهم حاکی از انگیزه های شخصی وی در ارتکاب این جرم است، بدیهی است که بررسی های کامل انتظامی، امنیتی و قضائی ادامه دارد.

سخنگوی فراجا ضمن اشاره به امنیت اماکن دیپلماتیک در جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: پلیس ایجاد شرایط امن برای انجام ماموریت های دیپلماتیک سفارتخانه ها و نمایندگی های کنسولی و بین المللی مقیم جمهوری اسلامی ایران را از ماموریت های مهم و وظایف ذاتی خود می داند و در انجام این وظیفه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی در خاتمه با ابراز تاسف مجدد از این حادثه ناگهانی گفت: اطمینان داده می شود که هیچگونه نگرانی در ارتباط با تامین امنیت اماکن دیپلماتیک و فعالیت امن و حرفه ای دیپلمات‌های خارجی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز