خبرگزاری کار ایران

نادعلی خبر داد:

قرائت گزارش حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۷۵۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از قرائت گزارش خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری در جلسه آتی شورای شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به بر گزاری صد و بیست و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، در روز یکشنبه نهم بهمن ماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: حبیب کاشانی، خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران منتهی به ۳۰/۹/۱۴۰۱ ارائه گزارش خواهند داشت.

نادعلی افزود: طرح «اصلاح بند ۷ ذیل بند «ز» تبصره یکم بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران نیز دراین جلسه مورد بررسی اعضا خواهد بود.

وی ادامه داد: نماینده مطلع وتام الاختیار شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در شورای سیاستگذاری و برنامه ریزی پژوهشی شهرداری تهران و همچنین انتخاب نمایندگان مطلع وتام الاختیار شورای اسلامی شهرتهران جهت عضویت در کمیته کاربست طرح‌ها و فعالیت‌های مطالعاتی و پژوهشی در این جلسه انتخاب خواهند شد.

سخنگوی شورا در پایان گفت: در این جلسه تعداد ۳۰ پرونده پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن نیز تعیین و تکلیف خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز