خبرگزاری کار ایران

بررسی برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در صحن شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۸۵۸

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در جلسه آتی شورا خبر داد.

به گزارش ایلنا، بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران در تشریح دستور جلسه روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ اظهارکرد: در بخش ابتدایی جلسه، علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران نطق پیش از دستور خواهد داشت و پس از آن جلسه وارد دستور خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جلسه ۳ دستور خواهد داشت، گفت: دستور نخست صحن به " بررسی مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران" که در قالب یک فوریت استفساریه از سوی شهردار تهران برای الحاق تبصره به این مصوبه به شورا ارسال شده، اختصاص خواهد داشت .

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص موارد مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه " اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ازتباطات شهرداری تهران" نیز به عنوان دستور دوم صحن شورا خواهد بود.

نادعلی در پایان گفت: آخرین دستور صحن فردا نیز موضوع "بررسی لایحه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران" در نظر گرفته شده است که در این خصوص ضمن قرائت گزارش از سوی کمیسیون های تخصصی اعضای شورای شهر نیز ابعاد آن را بررسی و در این خصوص رأی گیری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز