خبرگزاری کار ایران

نادعلی خبر داد:

ارائه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۷۲۲۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستورجلسه یکصد و پنجم شورای شهر تهران، اظهار کرد: صحن شورا فردا به جهت ارائه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران میزبان شهردار تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا با اشاره به برگزاری یکصد و پنجمین جلسه از ششمین دوره شورای شهر تهران که فردا یکشنبه (۲۲ مهرماه ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: دستور جلسات این هفته صحن در بخش نخست به ارائه برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران توسط علیرضا زاکانی شهردار تهران اختصاص خواهد داشت.

وی با اشاره به تصویب یک فوریت لایحه انتصاب کارکنان رسمی شهرداری تهران به عنوان قائم مقام ذیحساب در نودو هشتمین جلسه رسمی شورا گفت: مقرر شده تا در بخش دوم دستورجلسه صحن فردا ۱۴ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران بعنوان قائم مقام ذیحساب معرفی و منصوب شوند.

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه موضوع بررسی لایحه «اصلاح اساسنامه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب تهران (سهامی خاص)» را بعنوان سومین دستور کار صحن اعلام کرد که در این خصوص گزارش کمیسیون اصلی (برنامه و بودجه) نیز قرائت خواهد شد.

وی بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حسابرسی «شهرداری منطقه۱۷ برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ لغایت ۱۳۹۹ را از دیگر دستور‌های یکصد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران برشمرد.

نادعلی در پایان افزود: در آخرین دستور کار صحن فردا مقرر شده تا کمیسیون شهرسازی و معماری گزارشی از «اصلاح فرآیندهای دبیرخانه کمیسیون ماده پنج (۵) قانون تأسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مصوب ۱۳۵۱/۱۲/۲۳ و اصلاحیه بعدی آن، با رویکرد تعادل میان منافع عمومی و خصوصی» را قرائت کرده و این موضوع از سوی اعضای شورا به جهت تصویب و اجرای آن از سوی شهرداری تهران آن مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز