خبرگزاری کار ایران

در دیدار نادعلی با اعضای شورای شهر ایرانشهر مطرح شد؛

تاکید سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تبادلات فرهنگی میان تهران و ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۹۰۴۹

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تبادلات فرهنگی میان تهران و ایرانشهر تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با چند تن اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر دیدار و گفتگو کرد و در ابتدا این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر روند فعالیت مدیریت شهری ایرانشهر را از ابتدا دوره ششم مدیریت شهری و دستاوردهای شورای اسلامی و شهرداری ایرانشهر را تشریح کردند.

همچنین در ادامه علیرضا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تبادلات فرهنگی میان تهران و ایرانشهر تاکید کرد و گفت: یکی از نکاتی که در دوره ششم مدیریت شهری تهران دنبال می شود همکاری میان کلانشهرتهران و سایر شهرهای کشور در حوزه مدیریت شهری است.

نادعلی افزود: ایرانشهر یکی از شهرهای مهم و فرهنگی کشور است و مدیریت شهری در ایرانشهر عملکرد مثبتی داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تبادل و انتقال تجربیات میان شوراهای اسلامی شهر تهران و شورای اسلامی شهر ایرانشهر از جمله موضوعاتی است که باید دنبال شود و این موضوع می تواند کمک شایانی در اداره شهر باشد.

گفتنی است در‌جریان یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر حضور پیدا کردند که توسط اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر مورد استقبال قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز