خبرگزاری کار ایران

سه پروژه انجمن اوتیسم ایران به بهره‌‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۸۵۰۳

سه پروژه مرکز مشاوره (help line)، ایمنی (safety) و بازتوانی از راه دور (tele rehab) با حضور مدیرکل سازمان‌های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت، به بهره‌ برداری رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، محمدجواد حیدری‌ پور، در آیین بهره برداری از سه پروژه انجمن اوتیسم ایران، با اشاره به اهمیت مسئولیت‌ پذیری اجتماعی شرکت‌ ها و بنگاه‌ های اقتصادی، گفت: این مفهوم از راهکارهای مهم در بهبود شرایط جامعه و توجه به سلامت همگانی است و خوشبختانه در مجموعه اداره کل سازمان ‌های مردم ‌نهاد و خیّرین سلامت، اداره ‌ای تحت همین عنوان شکل گرفته است.

مدیرکل سازمان‌ های مردم ‌نهاد و خیرین سلامت افزود: خوشبختانه در وزارت بهداشت و علیرغم نوپا بودن، مشارکت درخوری با توجه به این رویکرد به ویژه در دوران کرونا جذب شده و روز به‌ روز شاهد گسترش هر چه بیشتر آن خواهیم بود.

گفتنی است، پیش از آغاز بهره‌ برداری رسمی از پروژه‌ ها و بازدید از بخش‌های گوناگون انجمن، ارائه‌ هایی در معرفی طیف اوتیسم و انجمن اوتیسم ایران، معرفی پروژه‌ ها و مشارکت‌ کنندگان، و پیش‌ نهادهایی برای همکاری‌ های آینده انجمن و سازمان جهانی بهداشت، انجام شد.

در این آیین، جعفر حسین، نماینده سازمان جهانی بهداشت، و نمایندگان بنگاه‌ های اقتصادی مشارکت ‌کننده و گروهی از گردانندگان انجمن اوتیسم و خانوادگان اوتیسم حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز