خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری:

طرح «بهاران خدمت» در تهران اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۰۱۸

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اجرای طرح «بهاران خدمت» در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با بکارگیری از تمامی ظرفیت‌های موجود اجرایی و ستادی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری شهر، حسین نظری درباره اجرای طرح «بهاران خدمت» توضیح داد: با توجه به در پیش رو بودن مناسبت‌های مختلفی چون  آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن (ماه مبارک رمضان)، میلاد امام زمان (عج) و... اجرای طرح بهاران خدمت در راستای ارتقاء سطح رضایتمندی در شهر، ارتقاء و بهبود کیفیت نگهداشت شهر و رسیدگی ویژه به امور جاری، اجرای اقدامات ویژه متناسب با ایام ملی و اعیاد مذهبی پیش رو و... اجرایی خواهد شد.

نظری در ادامه با بیان این که این طرح در دو محور اجرا خواهد شد، گفت: طرح ویژه شامل بزرگراه ها و شریان اصلی است که از تاریخ پانزدهم دی تا پانزدهم بهمن به مدت یک‌ماه و طرح عمومی نیز در سطح منطقه، نواحی و محلات از یکم بهمن تا پانزدهم اسفند به مدت ۴۵ روز در سطح مناطق ۲۲گانه اجرایی خواهد شد.

به گفته نظری؛ در این طرح ماموریت‌های ویژه و تخصصی برای هر معاونت (خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، شهرسازی و معماری، اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمران و سایر واحدها (سازمان ها، شرکت ها و...) تعریف شده است که باید براساس زمانبندی تعیین شده به اتمام رسیده و در سطح شهر تهران اجرایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز