خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نظام پرستاری:

تعیین‌تکلیف پرستاران طرحی و تعدیل‌شده به‌زودی انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۴۴۹

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری به زودی جلسات تخصصی برای تعیین تکلیف و بازگشت به کار پرستاران طرحی، تمدید طرح تعدیل شده ایام کرونای منحوس تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، محمد میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به جلسه دو روز گذشته ستاد ملی مقابله با کرونا که در آن براساس درخواست سازمان نظام پرستاری و دستور رییس جمهورمحترم، مقرر شد؛ بازگشت به کار پرستاران طرحی، تمدید طرح و تعدیل شده در دوران کرونا درکمیته ای متشکل از نظام پرستاری، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس ؛ وزارت بهداشت ؛ سازمان امور استخدامی ودفتر رییس جمهور ؛ تعیین تکلیف شود، گفت: از پریروز تاکنون هنوز این کمیته هیچ جلسه ای نداشته وهیچ جلسه دیگری هم به این منظور تشکیل نشده است. 

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری به زودی جلسات تخصصی برای تعیین تکلیف و بازگشت به کار پرستاران طرحی، تمدید طرح تعدیل شده ایام کرونای منحوس تشکیل واطلاع رسانی می‌شود. 

رئیس سازمان نظام پرستاری همچنین به اظهارات روز گذشته رئیس سازمان اداری و استخدامی پیرامون پرستاران طرحی تعدیل شده اشاره کرد و گفت: بعد ازجلسه ستاد ملی کرونا فقط تصمیمات خروجی جلسات کمیته منتخب رییس جمهور؛ محل قضاوت است و اظهارنظر شخصی افراد؛ اگرچه محترم است اما به عنوان تصمیمات کمیته مذکور تلقی نمیشود. 

و سازمان نظام پرستاری هم تلاش میکند خروجی درست و کارگشای جلسات کمیته منتخب رییس جمهور محترم را پیگیری واطلاع رسانی کند و فعلا جای هیچگونه نگرانی نیست. واز نیروهای مشمول این موضوع انتظار میرود با صبر ومتانت منتظر خروجی جلسات کمیته ونتایج حاصله باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز