خبرگزاری کار ایران

شهرداری منطقه ۱۰ و دانشگاه سوره تفاهمنامه همکاری امضا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۸۷۹

شهردار منطقه ۱۰ و رئیس دانشگاه سوره موضوعات همکاری میان طرفین را مورد بررسی قرار داده و بر امضای تفاهمنامه همکاری تاکید کردند. 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از مدیران منطقه به مناسبت هفته پژوهش و همچنین گرامیداشت روز دانشجو، به دانشگاه سوره رفت و با «محمدحسین ساعی» رئیس و جمعی از معاونان و مدیران این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد. 

شهردار منطقه در این دیدار با تبریک هفته پژوهش و گرامیداشت روز دانشجو گفت: دانشگاه سوره، تنها دانشگاهی است که در منطقه ۱۰ قرار دارد. از سوی دیگر، هدف ما افزایش تعامل و ارتباط و ایجاد پیوند میان مدیریت شهری و دانشگاه و بهره‌گیری از دانش و تجربه دانشگاهیان در طرح‌های مدیریت شهری است. 

وی با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه و دانشجو، بر عزم مدیریت شهری در همکاری با نهاد دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه ۱۰ آماده است با همراهی دانشگاه سوره، زمینه‌های همکاری میان دو طرف را شناسایی و شرایط را برای استفاده دانشجویان از زیرساخت‌های مدیریت شهری فراهم کند. 

«محمدحسین ساعی» رئیس و مدیران دانشگاه سوره نیز در این دیدار با معرفی این دانشگاه و سوابق آن، ظرفیت‌های این دانشگاه در همکاری با شهرداری را تشریح و بر آمادگی و تعامل دانشگاه سوره در حوزه مدیریت شهری تاکید کردند. 

همکاری در حوزه‌های زیباسازی، ایجاد جلوه‌های بصری و المان‌های شهری، بهسازی جداره‌ها، هویت‌بخشی در سیمای شهری، دیوارنگاری، تبلیغات محیطی، طرح‌های شهرسازی و معماری، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری تئاترهای خیابانی، برگزاری نمایشگاه عکس و همچنین اجرای طرح‌های کارورزی دانشجویان دانشگاه سوره در طرح‌های عمرانی و معماری منطقه از جمله موضوعاتی بودند که در این جلسه مطرح شد. 

در این راستا، مقرر شد کارگروهی با محوریت معاونت‌های امور اجتماعی و فرهنگی، فنی و عمرانی و خدمات شهری و همچنین دانشگاه سوره برای انعقاد تفاهمنامه همکاری میان شهرداری منطقه ۱۰ و دانشگاه سوره تشکیل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز