خبرگزاری کار ایران

نتایج نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۵۷۲

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون های بینالملل سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی بیست و هفتمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا یادگارزاده گفت: المپیاد علمی دانشجویی کشور هرسال در دو مرحله متمرکز و غیر متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود که آزمون مرحله نهایی بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور صبح و بعدازظهر روز جمعه  مورخ چهارم شهریور سال 1401 در دانشگاه‌های مراکز مناطق ده‌گانه کشور برگزار شد .

وی افزود: شرکت کنندگان در این المپیاد در رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی »، « علوم جغرافیا»، « علوم اقتصادی»، «الهیات و معارف اسلامی»، « علوم تربیتی»، «حقوق»، «روان شناسی»، «علوم زمین»، «شیمی»، «فیزیک»، «زیست شناسی»، «آمار»، «ریاضی»، «طراحی صنعتی»،  «مهندسی برق»، «مهندسی شیمی»، «مهندسی صنایع»، «مهندسی عمران»، «مهندسی مکانیک»، «مهندسی مواد و متالورژی»، «مهندسی کامپیوتر »، «مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات»، «سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» با هم به رقابت پرداختند. 

رئیس مرکز المپیاد دانشجویی در خاتمه یادآور شد: داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی لازم است به درگاه اطلاع رسانی المپیاد علمی دانشجویی کشور به نشانی http://olympiad.sanjesh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز