خبرگزاری کار ایران

مرکز آموزش علمی کاربردی جهادکشاورزی در ۱۳رشته، بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۵۶

پذیرش در این رشته‌ها از بین داوطلبان شاغل و آزاد برای تحصیل در نیمسال دوم تحصیلی ۹۴-۹۳ صورت می‌گیرد. / علاقمندان می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www. sanjesh. org مراجعه و نسبت به ثبت نام تا ششم مردادماه اقدام کنند.

مرکز آموزش جهادکشاورزی زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۳۹۳ در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز آموزش شهید سرداری سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت: این رشته‌ها که در مقاطع کاردانی شامل رشته‌های کاردانی فنی منابع طبیعی(مرتعداری)، کاردانی فنی باغبانی(گل و گیاهان زینتی)، کاردانی فنی باغبانی(گیاهان دارویی و معطر)، کاردانی فنی گیاه پزشکی، کاردانی حرفه‌ای بهداشت محصولات دامی، کاردانی حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی دامپزشکی، کاردانی فنی دامپروری(پرورش صنعتی طیور)، کاردانی فنی دامپروری(پرورش زنبور عسل)، کاردانی حرفه‌ای فراورده‌های بیولوژیک، کاردانی فنی صنایع غذایی(شیر و فراورده‌های لبنی)، کاردان حرفه‌ای بازاریابی، کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی(غذایی) و کاردانی فنی باغبانی(تولید قارچهای خوراکی) است.

اکبرمحمدزاده مقدم با بیان اینکه پذیرش در این رشته‌ها از بین داوطلبان شاغل و آزاد برای تحصیل در نیمسال دوم تحصیلی ۹۴-۹۳ صورت می‌گیرد، گفت: این مرکز آموزش با بیش از ۲۶ سال سابقه فعالیت در ارائه آموزش‌های عالی و مقطع دار و با استفاده از امکانات آموزشی و کمک آموزشی مجهز شامل مزارع، باغات، گلخانه‌های هیدروپونیک و مرکز آزمایشگاهی شامل آزمایشگاه‌های میکروبیولوژی، شیمی، حشره­‌شناسی، گیاه‌شناسی، فیزیک وبیوتکنولوژی و پایلوت تولید فراورده‌های لبنی و فارم زنبورعسل و تولیدات دامی نقش بسزایی در تربیت نیروی متخصص و کارآفرین در حوزه کشاورزی و دامی داشته است.

وی با بیان اینکه فارغ التحصیلان این مرکز از جمله فعالان و کارآفرینان موفق این حوزه در استان هستند، اظهار داشت: مرکز آموزش جهاد کشاورزی از سال ۶۸ لغایت ۹۲ بالغ بر ۲ هزار و ۱۳۴ فارغ التحصیل در رشته‌های کاردانی و کار‌شناسی داشته است.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان می‌توانند از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www. sanjesh. org مراجعه و نسبت به ثبت نام تا ششم مردادماه اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز