خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران:

"شفافیت و انضباط مالی" کاهش فساد را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۲۳۶

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه‌های غیرضرور، از مهم‌ترین اولویت‌های این معاونت است.

به گزارش ایلنا، لطف الله فروزنده در جلسه شورای مدیران حوزه معاونت مالی گفت: کسب درآمدهای پایدار و کاهش هزینه های غیرضرور، مهم ترین اولویت های معاونت مالی و اقتصاد شهری است.

وی بر ضرورت تغییر نگرش در کسب منابع درآمدی جدید برای اداره پایتخت تاکید کرد و گفت: لازم است در شرایط کنونی به سمت  کسب درآمدهای جدید پیش برویم.

فروزنده ایجاد پویایی و نظام پایدار درآمد را مورد تاکید قرار داد و  افزود: آنچه رسیدن به درآمد پایدار را با اهمیت جلوه می دهد دستیابی به توسعه پایدار شهری است.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه افزایش شفافیت و انضباط مالی را از  دیگر اولویت های این معاونت عنوان کرد و گفت: شفافیت، انضباط مالی، اطلاع رسانی دقیق و تمرکز بر قانون، کاهش فساد را به دنبال دارد.

فروزنده افزود: شفافیت مالی،ضمن اعتماد سازی عمومی و تغییر نوع گفتمان، الزام به پاسخگویی و مسئولیت پذیری مدیران را ایجاب و نهادینه می کند.

وی با اشاره به مقوله شفاف سازی در تمامی فرایندهای مالی عنوان کرد: تلاش داریم در حوزه مالی مقوله  شفافیت را تحقق بخشیم، چرا که این شفافیت  از بروز فساد و بسیاری دیگر از مشکلات جلوگیری می کند.

معاون شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مطالبات شهرداری تهران از دولت و بخش خصوصی مشخص شده است، گفت: تلاش داریم این مطالبات از نهادهای دولتی و بخش خصوصی در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود.

فروزنده همچنین با اشاره به همراهی و همدلی پرسنل در اجرای اهداف مدیریت شهری ادامه داد: امیدوارم با همفکری و همراهی پرسنل خدوم شهرداری تهران، در راستای خدمت رسانی بیش از پیش به شهروندان گام برداریم.

گفتنی است؛ در این نشست مهم ترین برنامه های سازمان املاک و مستغلات، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و ادره کل امور مجامع و حسابرسی تشریح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز