خبرگزاری کار ایران

فلاح در صحن شورا اعلام کرد؛

تحقق ۶ هزار میلیارد تومان از منایع مالی غیر نقد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۷۳۱

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با بیان اینکه از دو هفته آینده ساز و کار برای تحقق منابع مالی غیرنقد محقق می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر آمادگی برای تحقق شش هزار میلیارد تومان وجود دارد.

به گزارش ایلنا،‌ ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پیشنهاد تشکری هاشمی مبنی بر تخصیص درآمد حاصل از فروش پلاک مجتمع ایستگاهی دردشت به اورهال ناوگان مترو تصریح کرد: می‌توانیم ساخت، تجهیز و اورهال را در تبصره لحاظ کنیم که هر یک در اولویت بود، هزینه شود. ما بودجه جدیدی اضافه نمی کنیم و این درآمد، بخش غیرنقد منابع مالی به شمار می‌رود. منابع حاصل از فروش این پلاک در حوزه سرمایه ای صرف می شود و هزینه‌ای نیست. توسعه، تجهیز و اورهال مترو نیز اقدام سرمایه‌ای محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه از دو هفته آینده ساز و کار برای تحقق منابع مالی غیرنقد محقق می شود، اظهار کرد: در حال حاضر آمادگی برای تحقق شش هزار میلیارد تومان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری شهر، فلاح همچنین تصریح کرد: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بر اساس انعقاد قرارداد با قرارگاه خاتم و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز با یک بانک در بخش منابع غیرنقد تأمین خواهد شد و در گزارش ۶ ماهه، موارد جدیدی از تحقق منابع غیرنقد مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز