خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ: 

مراقب افزایش سرعت‌ و سبقت‌ در معابر خلوت باشید

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۹۲۷

ررییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان در معابر خلوت مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند، و همشه و در همه حال با سرعت مقرره و حتی کمتر از آن در معابر خلوت تردد کنند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی اصغر شریفی، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در صبحگاه پنج شنبه سی یکم شهریور ماه ۱۴۰۱ صورت پذیرفت، شاهد خلوتی در سطح معابر شهر تهران بودیم. 

وی افزود: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد هستیم. 

سرهنگ شریفی گفت: در مسیرهای صالح آباد و شمال به جنوب تندگویان از روی پل آزادگان و محل‌های از پیش اعلام شده اجرای مراسم رژه ۳۱ شهریور (آغاز هفته دفاع مقدس) محدودیت‌های تردد و توقف لحاظ گردیده است که درخواست داریم شهروندان در محدوده‌های اعلامی و تا پایان مراسم، سفر خود را مدیریت نمایند. 

وی افزود: هم اکنون در مسیرهای آزادگان به شرق، طول رجایی، علامه عسگری و سه راه باقر شهر به همین دلیل و اجرای محدودیت‌ها بار ترافیک را شاهد هستیم. 

سرهنگ شریفی بیان داشت: در مابقی معابر خلوت، ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران برخی رانندگان فکر سرعت و سبقت را در این معابر به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کنند و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌گردد فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی شهر تهران تردد نمایید. تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند. 

وی از رانندگان خواست در معابر خلوت مراقب افزایش سرعت‌ها و سبقت‌های خود باشند و همشه و در همه حال با سرعت مقرره و حتی کمتر از آن در معابر خلوت تردد نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز