خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور تهران بزرگ مطرح کرد:

حضور تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اطراف حوزه های امتحانی کنکور

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۶۴

سرهنگ علی همه خانی از پایان تدریجی امتحانات کنکور در سطح حوزه‌های امتحانی شهر تهران تا دقایقی دیگر گفت و از خروج خودروها از محدوده‌های پارک شده و تردد به سمت مقاصد اولیه داوطلبین کنکور صبح امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تا دقایقی دیگر داوطلبین کنکور سراسری پس از امتحانی مهم و موفقیت‌آمیز، از سر جلسه آزمون بیرون خواهند آمد و به سمت مقاصد اولیه صبح و محل‌های دیگر رهسپار خواهند شد. 

سرهنگ همه خانی گفت: داوطلبین گرامی که صبح امروز با خودروی خود به تنهایی و یا با خانواده خود در محل آزمون حضور یافتند تا لحظاتی دیگر قصد خروج و رهسپار شدن به سمت مقاصد خود را دارند. 

وی افزود: این داوطلبین و خانواده‌های ایشان به این نکته توجه و اهتمام ورزند که کار آزمون به پایان رسیده و اکنون می‌بایست با تمام توجه و دقت وبمنظورتمرکز هر چه بیشتر بررانندگی، می‌بایست تمام حواس و دقت خود را از هم اکنون تا رسیدن به مقصد به رانندگی اختصاص دهند و از هرگونه صحبت در مورد آزمون و پرت کردن حواس راننده هنگان تردد در بین مسیر جدا خودداری نمایند. 

سرهنگ همه خانی گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در مقاطع و معابری که مرکز حوزه امتحانی بوده از ابتدای صبح امروز حضور داشته و هم اکنون نیز آماده خروج خودروهای داوطلبین از محدوده و روان‌سازی ترافیک و نظم بخشی به ترددها هستند. 

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست به تذکرات و راهنمایی‌های تیم‌ها و کارکنان مستقر در محل‌ها و معابر برگزاری آزمون دقت کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف دارند تا ترددهایی ایمن را شاهد باشیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز