خبرگزاری کار ایران

نمایش‌نامه خوانی هنرمندان موسیقی و تئاتر برای آزادی زندانیان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۶۳۱

با حضور تعدادی از هنرمندان حوزه موسیقی و تئاتر نمایش‌نامه‌های شاخص حوزه زنان آسیب‌دیده با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد خوانش می‌شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، رپرتوار نمایش‌نامه‌خوانی «زندگی کارگری زنان» که شامل سه نمایش‌نامه به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی الهام شعبانی است از ۱۹ شهریور الی ۹ مهر با هدف آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.

نمایش‌نامه «خواب زمستانی» امشب (نوزده شهریور) با حضور سیما تیرانداز، سوگل خلیق، یلدا عباسی، الهه شه‌پرست و ساناز نجفی، خوانش و امیر عظیمی و حمیدرضا ترکاشوند اجرا می‌شود.

«قند خون» دومین اجرای این رپرتوار دوم مهر ماه توسط مه‌لقا باقری، توماج دانش‌بهزادی و حدیث میرامینی خوانش و مهدی یغمایی آهنگساز و خواننده پاپ ایرانی در این برنامه خیرخواهانه به اجرای زنده خواهد پرداخت.

آخرین اجرا نیز مربوط به نمایش‌نامه «روزمرگی» است که ۹ مهر با همراهی شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی و آیه کیان‌پور روی صحنه خواهد رفت که نیما رئیسی اجرای زنده موسیقی آن را برعهده دارد.

هیچ‌کدام از عوامل این پروژه دستمزدی دریافت نمی‌کنند و تمام عواید حاصل از این سه نمایش‌نامه‌خوانی با هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد دیه کشور بی‌کم‌وکاست به آزادی زنان زندانی جرایم مالی و غیرعمد که به دلیل‌ عدم توانایی پرداخت، در زندان به سر می‌برند، اختصاص خواهد یافت.

نیکوکارانی که تمایل دارند با خرید بلیت‌های این نمایش‌نامه‌خوانی در امر حسنه رهایی زندانیان غیربزهکار مشارکت جویند، می‌توانند با مراجعه به سایت «تیوال» و ورود به سامانه در روزهای تعیین شده نسبت به خرید اینترنتی خود اقدام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز