خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای درگیر راهپیمایی اربعین/ بار ترافیک سنگین در محور ایلام_مهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۰۶۸

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به وضعیت محورهای منتهی به مرزهای درگیر راهپیمایی اربعین گفت: در حال حاضر هیچ توقف و گره ترافیکی یا انسداد مسیر در این محورها وجود ندارد و بار ترافیکی سنگینی را در این محورها شاهد هستیم.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره وضعیت محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای درگیر راهپیمایی اربعین گفت: باتوجه به اینکه الگوی سفرهای اربعینی هموطنان به دلیل شرایط آب و هوایی و گرمای هوا تغییر پیدا کرده است بیشتر سفرها به ساعات پایانی روز، ابتدای شب و همچنین ساعات ابتدایی صبح موکول شده است.

وی با بیان اینکه با حجم زیادی از ورود خودروها در این ساعات مواجه هستیم، ادامه داد: در حال حاضر رصد محورهای مواصلاتی منتهی به مرز نشان می دهد که ترافیک به سمت شهر مهران سنگین است همچنین با توجه به ممنوعیت ورود به مرز خسروی که در اطلاعیه هایی اعلام شده است باعث شده که بار ترافیکی از استان کرمانشاه و مرز خسروی به سمت مرز مهران در استان ایلام سرازیر شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: ما در چندین نقطه در مسیر ایلام به مهران سنگینی بار ترافیکی داریم که البته وضعیت رو به بهبود است. در حال حاضر هیچ توقف و گره ترافیکی یا انسداد مسیر نداریم صرفا ترافیک با بار سنگین در حال حرکت است.

سرهنگ شیرانی همچنین درباره وضعیت ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی گفت: در بررسی سایر محورهای مواصلاتی هم در استان های زیارتی مانند مشهد و قم و همچنین محورهای شمالی ترافیک سبک و روانی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز