خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

محدودیت‌های ترافیکی در محورهای منتهی به مرزهای درگیر در طرح اربعین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۳۱۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی در محورهای منتهی به مرزهای درگیر در طرح اربعین را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه پلیس راهور فراجا به منظور تسهیل در تردد و افزایش ایمنی سفر زائران عزیز، محدودیتهای موقتی را برای برخی از وسایل نقلیه باری در برخی از مسیرهای طرح اربعین اجرا می‌کند، گفت: در استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری تردد کلیه کامیونها و تریلرها از ساعت ۷ روز جمعه مورخ ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ در محور اهواز _ خرمشهر و بالعکس ممنوع بوده و خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز_ آبادان_ خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

وی ادامه داد: همچنین تردد تمامی اتوبوس‌ها از ساعت ۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت ۷ روز جمعه تاریخ اول مهر ۱۴۰۱ در محور هفتگل_ باغملک-ایذه_ دهدز_ شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز_ اندیمشک_ خرم آباد_ علیگودرز_ اصفهان _ شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به محدودیت‌های تردد در استان ایلام تصریح کرد: در استان ایلام تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت ۷ روز جمعه تاریخ اول مهر ۱۴۰۱ از محورهای منتهی به دهلران_ مهران، حمیل_ ایلام، قلاجه_ ایلام، ایلام _ملکشاهی_ مهران و ایلام _ مهران ممنوع است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۶ روز جمعه تاریخ ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت ۱۳ روز دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ از مهران به سمت ایلام ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۸ روز جمعه تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۱ از ایلام به سمت مهران به صورت یکطرفه خواهد بود و مسیر جایگزین به سمت ایلام محور مهران_ ملکشاهی _ ایلام تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت ۷ صبح روز یکشنبه تاریخ ۲۷.۶ /۱۴۰۱ از ایلام به سمت مهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنج شنبه تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۷ صبح روز یکشنبه تاریخ ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ از مهران به سمت ایلام به صورت یکطرفه خواهد بود و مسیر جایگزین به سمت مهران محور ایلام_ ملکشاهی _مهران تعیین شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره محدودیت‌های ترافیکی در استان لرستان تصریح کرد: در این استان تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت ۷ روز جمعه اول مهر ۱۴۰۱ از محور کوهدشت_ پلدختر_ اسلام آباد و بالعکس ممنوع است. همچنین تردد کلیه ناوگان مسافری اتوبوس مینی بوس و سواری کرایه از ساعت ۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت ۷ روز جمعه تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۱ از محور خرم‌آباد_ کوهدشت_ پلدختر و بلعکس ممنوع بوده و مسیر آزادراه خرم‌آباد_ پل زال به عنوان مسیر جایگزین معرفی می‌شود.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: استان کرمانشاه تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت ۷ روز جمعه تاریخ یک مهر ۱۴۰۱ از محورهای اسلام آباد غرب_ پلدختر، حمیل_ سرابله، اسلام آباد_ قصرشیرین و بالعکس ممنوع بوده و همچنین تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ الی ساعت هفت روز جمعه تاریخ ۱.۱۴۰۱ از محور کمربندی سرپل ذهاب_ قصرشیرین (ریخک) ممنوع است و مسیر محور قدیم سرپل ذهاب قصرشیرین قره بلاغ مسیر جایگزین مشخص شده است.

وی درباره محدودیت‌های خودروهای ترانزیت گفت: تردد کلیه خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بار‌های صادراتی و وارداتی از ساعت ۷ روز سه شنبه تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ الا ساعت ۷ روز جمعه تاریخ ۱ مهر ۱۴۰۱ در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبات جلسه کمیته هماهنگی و اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی در سال ۱۴۰۱ ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تاکید کرد: در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان‌های درگیر مراسم اربعین و بر اساس تدابیر ابلاغی محدودیت تردد برای خودروهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی نیست اما خواهد شد. همچنین علاوه بر محدودیت‌های پیش بینی شده در محورهای منتهی به راهپیمایی اربعین در صورت افزایش حجم ترافیکی و عدم گنجایش راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌هایی به صورت روزانه و مقطعی برای انواع خودروها در این محورها اعمال خواهد شد.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵ و ۱۲۰ با ۱۰خط به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است. همچنین شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای سازمان راهداری به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز