خبرگزاری کار ایران

اشتغال ۱۷۰ هزار معلم در مدارس غیردولتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۹۳۲

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: واگذاری زمین به مؤسسان مدارس غیردولتی با اولویت آمار پوشش دانش‌آموزی، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای امکانات و تسهیلاتی برای این مدارس باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سومین جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان کرمان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش، استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد. 

احمد محمود زاده در این نشست گفت: ۱۷۰ هزار معلم در مدارس غیردولتی در کشور مشغول به کار هستند. 

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: ظرفیتی درآموزش‌وپرورش ایجاد شده که از محل تبدیل به احسن کردن دارایی‌های آموزش‌وپرورش پروژه‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند. در سراسر کشور مدارسی داریم که مخروبه و بلا استفاده‌اند همچنین سایر فضاها و زمین‌هایی داریم که باید به فروش برسند یا تغییر کاربری دهند تا از محل فروش آن‌ها بخشی از چالش‌های آموزش‌وپرورش رفع شود. 

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در ارزیابی آموزش‌وپرورش استان‌ها چند موضوع را ازجمله نحوه مدیریت پروژه‌های خیری نیمه‌تمام و تبدیل به احسن شدن آن‌ها را جزو شاخص‌های ارزیابی قرار داده‌ایم. 

محمود زاده گفت: واگذاری زمین به مؤسسان مدارس غیردولتی با اولویت آمار پوشش دانش‌آموزی، توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و اعطای امکانات و تسهیلاتی برای این مدارس باید در دستور کار قرار گیرد. 

وی اظهار داشت: استفاده از تبصره ماده ۱۸ قانون بودجه برای مؤسسان مدارس غیردولتی باید در استان فعال شود و معلمان تمام‌وقت در مدارس غیردولتی به‌طور کامل و سایر معلمان این مدارس به ازای ساعت‌های کاری‌شان باید بیمه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز