خبرگزاری کار ایران

تهیه فهرست کنترل ارتقای امنیت ساختمان‌های بزرگ تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۲۸

مجموعه توصیه‌ها و مولفه‌های افزایش امنیت ساختمان‌های بزرگ در قالب طراحی یک فهرست کنترل اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و نا امنی تهیه و در مرحله نخست در شش ساختمان بزرگ تهران به اجرا در می‌آید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نشست بررسی تهیه فهرست کنترل (چک لیست) طرح افزایش امنیت ساختمان‌های بزرگ مقیاس از منظر پدافند غیر عامل به منظور اقدامات پیشگیرانه و افزایش امنیت این دسته از ساختمان‌های شهر تهران برگزار شد و طی آن کارشناسان سازمان‌های پدافند غیرعامل کشور، دانشگاه جامع امام حسین (ع) به عنوان مشاور طرح و نیز معاونت شهرسازی و معماری، حراست، اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست، یگان حفاظت و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران و معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به بحث و بررسی الزامات این طرح و چگونگی اجرایی‌سازی آن پرداختند.

در این نشست محمد حسن فصیح، معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ضمن بیان کلیات و ضرورت‌های اجرای این طرح گفت: به منظور افزایش ایمنی و امنیت ساختمان‌های مهم و بزرگ مقیاس در تهران طرح تهیه چک لیست یا همان فهرست کنترل اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و نا امنی در دستور کار قرار گرفته است که در صورت تهیه مولفه‌ها در مرحله نخست این طرح در ۶ ساختمان اصلی شهر تهران اجرا می‌شود. در این طرح اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرم و نا امنی در ساختمان‌ها به اجرا در می‌آید.

در ادامه مشاور طرح نیز پیرامون موضوع «افزایش ایمنی به وسیله طراحی» مطالبی را بیان کرد. در انتها مقرر شد نقطه نظرات اعضا ظرف مدت یک هفته به مشاور مربوطه اعلام و نسبت به رفع آن‌ها در طول انجام پروژه اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز