خبرگزاری کار ایران

تاکید بر ضرورت بروزرسانی بانک اطلاعاتی HSE در شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۴۱

جلسه ارزیابی وضعیت HSE شهر تهران با هدف شناسایی مخاطرات در بخش‌های سلامت، ایمنی و محیط زیست شهرداری تهران و برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات اصلاحی لازم برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، علی نصیری رئیس سازمان در این نشست با اشاره به ضرورت بروزرسانی بانک اطلاعاتی موجود در زمینه حوادث مختلف در سطح شهر تهران، افزود: تهران موجودی زنده است و بانک اطلاعاتی ما در زمینه حوادث احتمالی مختلف در این شهر باید بروزرسانی شود و این کاری نیست که با یکبار پیمایش انجام شده و به پایان برسد.

وی یادآور شد: موضوع ساده است، باید اجزای تشکیل‌دهنده شهر را تفکیک کنیم، تقسیم‌بندی لازم را انجام داده و ارزیابی درباره مخاطرات این اجزا را شروع کنیم.

دکتر نصیری بر ضرورت تقسیم کار بین واحدهای تخصصی، مشخص نمودن چک‌لیست‌ها، برگزاری منظم جلسات کمیته تخصصی و تدوین دستورالعمل‌های لازم متناسب با ماهیت و شکل مراسم‌های مختلف در طول سال و پیوست رسانه‌ای مناسب هر مراسم تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم استفاده مناسب از ظرفیت نیروهای دوام در محلات و برگزاری جلسات مشترک با مسئولان خانه‌های دوام و ایمنی و نیز راه‌اندازی نرم‌افزار مناسب HSE برای ارزیابی تاکید و یادآور شد: ما دبیرخانه HSE هستیم و وظیفه اصلی‌مان در این بخش نظارت، سیاستگذاری و ارزیابی است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در ادامه خواستار تعامل با سامانه ۱۳۷ و استفاده از آمار این سامانه برای گزارش موارد ناایمن در شهر تهران شد.

در ادامه این جلسه گزارشی در خصوص تهیه شناسنامه فنی و ایمنی ساختمان‌های شهر تهران و تجربیات به دست آماده در اجرای این طرح و گزارش‌های دیگری در خصوص بررسی موضوعات HSE در شهر تهران ارائه شد و حاضران نظرات خود را در خصوص این موضوع ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز