خبرگزاری کار ایران

ایجاد شبکه مشاوره امور ایثارگران در سطح دانشگاه های علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۳۹۷

مشاور وزیر در بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امور شاهد و ایثارگران از ایجاد شبکه مشاوره امور ایثارگران در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید احمدی در مراسم تکریم و معارفه مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ستاد وزارت بهداشت، گفت: تشکیل کارگروه های تخصصی از جامعه ایثارگران برای برنامه ریزی عملیاتی در حوزه مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر بهداشت تشکیل خواهد شد.

وی افزود: برنامه ریزی در سه حوزه کلان فرهنگی، علمی، آموزشی و مدیریتی از دیگر برنامه های حوزه ایثارگری نظام سلامت و دفتر مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران خواهد بود.

وی تصریح کرد: ایثارگران از منابع تولید سرمایه های اجتماعی برای کشور هستند و این امر ضرورت برنامه ریزی فرهنگی در این حوزه را بیشتر می کند. رشد نخبه گرایی و توسعه علمی ایثارگران و فرزندانشان نیز مطابق قانون باید توسعه یابد. در حوزه مدیریتی نیز ضمن توسعه توان مدیریتی، باید از توانمندی ها و تجارب ایثارگران بهره گیری کنیم.

وی با اشاره به این که بیش از 120 هزار ایثارگر در کشور داریم، گفت: جمع زیادی از این ایثارگران به دلیل ضرورت بهره گیری از خدمت سلامت، بیشترین ارتباط را با نظام سلامت دارند و ما باید خدمتگزار آنان باشیم.

 احمدی با بیان این که همه ما افتخار می کنیم که عضو مکتب شهید سلیمانی هستیم، بیان کرد: ایثارگران مصداق آیه 23 سوره احزاب هستند که ویژگی های آن مومن بودن، ایستادگی، استواری به عهد، اهل انتظار بودن، صداقت داشتن و تغییر ناپذیری در گذر زمان است. رهبر معظم انقلاب در زمان حاضر، شهید سلیمانی را مصداق کامل این آیه برشمردند.

گفتنی است در پایان این مراسم حکم مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران توسط دکتر پورحسینی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزراتی به دکتر احمدی اعطا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز