خبرگزاری کار ایران

مراسم افتتاحیه اولین دوره تخصصی آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌الملل ۲۲ مرداد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۲۳۷

مراسم افتتاحیه اولین دوره تخصصی آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور ۲۲ مرداد ماه با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، مراسم افتتاحیه اولین دوره تخصصی آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور شنبه ۲۲ مرداد ماه با حضور دکتر هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود. 

دوره تخصصی آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌الملل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور ویژه کلیه دانشجویان بین‌الملل دختر و پسر از سراسر کشور است که با هدف عمق بخشی به ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، توانمندسازی دانشجویان بین‌الملل و تعمیق، تحکیم و آشنایی بیشتر با گفت‌وگوهای اعتقادی و فرهنگی معاصر، به همت اداره کل دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود. 

در این دوره تخصصی همچنین برای دانشجویان بازدید از شهرک‌های نوآوری، اماکن تفرج‌گاهی شهر تهران و تهران‌گردی، برنامه‌های زیارتی، مسابقات ورزشی و تفریحی و نشست‌های فرهنگی شبانه و بسیاری از برنامه‌های دیگر تدارک دیده شده است. 

لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه این مراسم روز شنبه ۲۲ مرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در دانشکده مدیرت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز