خبرگزاری کار ایران

سقف ریالی داروخانه‌های طرف قرار داد با بیمه سلامت برداشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۱۲۷

مدیرکل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت گفت: پیش از این، برخی داروخانه‌ها نمی‌توانستند در ماه تا بیش از مبلغ یا تعداد مشخصی مراجعه را پذیرش کنند، اما با اجرای طرح دارویار این سقف ریالی برای داروخانه‌های طرف قرار داد برداشته شد.

به گزارش ایلنا،  کیوان تاجبخش افزود: همچنین برخی موسسات فیزیوتراپی نیز دارای سقف تعدادی یا هزینه ای بودند که این موضوع باعث می‌شد دسترسی بیماران به مراکز فوق کاهش پیدا کرده و در طول هر ماه تعداد محدودی بیمار پذیرش شود که در راستای افزایش سطح دسترسی و ارائه خدمات بهتر به بیمه شدگان این سقف برداشته شد و تمام مراکز فیزیوتراپی بدون سقف ریالی یا تعدادی می‌توانند خدمات خود را به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ارائه کنند. البته سقف مربوط به خدمت فیزیوتراپی و تعداد جلسات فیزیوتراپی و تجویز پزشک مربوطه وجود دارد که ادامه پیدا خواهد نمود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: همچنین بیمه شدگان روستایی در سطح دوم خدمات سلامت و پس از ارجاع فقط می‌توانستند به تعداد خاصی از داروخانه‌های طرف قرار داد روستایی در محل زندگی خود مراجعه کنند که در راستای افزایش دسترسی بیمه شدگان صندوق روستاییان و عشایر به خدمات داروخانه‌ها مقرر شد این بیمه شدگان با رعایت نظام ارجاع بتوانند از همه داروخانه‌های دولتی و خصوصی در تمام کشور استفاده نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز