خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس سازمان تعزیرات به مناسبت هفته قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۴۵۱

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ از زحمات مسئولان، قضات و خدمتگزاران دستگاه قضا قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، متن پیام احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت هفته قوه قضاییه به شرح ذیل است:

«وَإِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ»

و اگر میانشان داوری کردی به عدالت داوری کن؛ زیرا خدا عدالت پیشگان را دوست دارد. (سوره مائده آیه ۴۲)

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسدار قانون اساسی است و نقشی بی‌بدیل در پاسداری از ارزش‌ها، کرامت انسانی و آزادی‌های مشروع شهروندان و همچنین مسئولیت مهم و حساسی را در تحقق عدالت و آرمان‌های انقلاب اسلامی عهده‌دار است.

مهم‌ترین انتظار مردم از قوه قضاییه، تأمین سلامت اجتماعی، برقراری امنیت و اجرای عدالت در جامعه است، انتظاری به حق که آن را براستی باید معیار مدنیت و پیش نیاز هر گونه توسعه و مایه قوام و دوام جامعه قلمداد کرد، همانگونه که شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش برای تحقق آن با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کردند و مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله بهشتی، شهید آیت‌الله قدوسی و دیگر شهیدان والامقام دستگاه قضائی کشور از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه همه مسئولان قوه قضائیه، قضات و خدمتگزاران دستگاه قضا، نهایت تشکر و قدردانی را بجا می‌آورم.

ان شاء الله خداوند همه ما را در مسیر عدالت بی‌بدیل مولای متقیان حضرت علی (ع) قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز