خبرگزاری کار ایران

۳۸ لکه صنعتی استان تهران در قالب شهرک صنعتی خصوصی فعالیت می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۷۲۳

استاندار تهران گفت: ۳۸ لکه صنعتی استان تهران در قالب شهرک صنعتی خصوصی فعالیت می کنند.

به گزارش ایلنا  پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در بازدید از شهرک صنعتی شمس آباد ضمن تبریک هفته تولید و تجارت اظهار داشت: شهرک شمس آباد از بزرگترین شهرک های صنعتی خاورمیانه است که با توجه به مجاورت با بازار تهران شرایط منحصر به فردی دارد و صنایع بزرگ و کارآمد در آن مستقر هستند.

وی ادامه داد: در بازدید ۳ ماه گذشته از این شهرک در قالب جلسه ستاد تسهیل با توجه به گلایه مندی تولیدکنندگان نسبت به راه های دسترسی و ورود خروجی شهرک، قول پیگیری داده بودیم؛ چراکه سرریز ترافیک هم برای تولیدکنندگان، و هم برای شهر حسن آباد مشکلاتی ایجاد کرده بود.

  استاندار تهران تأکید کرد: با اقدام جهادی در شرکت شهرک های صنعتی و قولی که داده بودیم کمتر از سه ماه پروژه به بهره‌برداری رسید و در این زمینه دو و نیم کیلومتر طول مسیر ورودی، با ۷۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و شش هزار تن آسفالت‌ریزی بهسازی شد که پروژه ۲۳ میلیارد تومان هزینه داشت و مسیر ورودی و خروجی شهرک استاندارد شد.

منصوری سپس گفت: بهسازی نه و نیم کیلومتر مسیر  مجاور شهرک با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی و همچنین ساماندهی واحد صنفی حجاران با ۸ میلیارد تومان اعتبار انجام شده که امروز افتتاح می شود؛ ضمن اینکه آبرسانی به شهرک شمس آباد نیز پیگیری و انتقال آب ظرف دو ماه آینده انجام شود.

وی ادامه داد: عزم تمام مجموعه دولت گره‌گشایی از تولید است و حضور مسئولان در میان تولیدکنندگان باعث دلگرمی آنها می شود؛ بر همین مبنا دولت همه ظرفیت های خود را به نفع تولید به کار می گیرد.

استاندار تهران در مورد سامان دهی ۳۸ لکه صنعتی استان تصریح کرد: مصوبه منحصربه‌فردی توسط دولت انجام شده که با اجرایی شدن آن ۳۸ لکه صنعتی استان تهران در قالب شهرک های صنعتی خصوصی به فعالیت خود ادامه می دهند که این امر به نفع صنایع، محیط زیست، دولت و تولید کننده است.

استاندار تهران بیان کرد: با دستور رئیس جمهور محترم، پیگیری معاون اول و جلسه با معاونت اجرایی و اعضای هیئت دولت به دستورالعمل متقن و کارشناسی رسیدیم.

منصوری تاکید کرد: اصل این مصوبه مبنای محیط زیستی دارد و در عین حال واحدهای صنعتی کنترل پذیر و نظارت پذیر می شوند و می توانند از ظرفیت های قانونی و تسهیلات مربوط به شهرک های صنعتی استفاده کنند، همچنین مشکلات سایر شهرک های صنعتی نیز در قالب ستاد تسهیل و بازدیدهای دوره‌ای پیگیری می‌شود که گاهی به سراغ یک واحد تولیدی می رویم و گاهی مسئله در واحد بزرگتر مثل شهرک های صنعتی پیگیری می‌شود.

منصوری در مورد وضعیت سایر شهرک های صنعتی استان گفت: اکثر شهرک های صنعتی در حوزه زیرساخت مشکلاتی دارند که در صدد رفع مشکلات آنها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز